Isnin, 6 Jun 2011

Hantu di ruangan bermain

  Sebuah Pengalaman Peribadi daripada  H =  
 Rumah datuk saya di sebelah keluarga ayah saya selalu mengalami kejadian pelik.Dan kerana saya peminat dan penggemar kepada benda-benda misteri saya selalu percaya apa yang dikatakan oleh datuk dan nenek saya.Setengah tahun yang lalu,nenek saya bercerita tentang sepupu saya yang bernama KaylaDia mengatakan kepada saya bahawa beberapa tahun sebelum  saya lahir, salah satu sepupu saya yang lebih tua, Kayla,  selalu berbicara tentang, " perempuan   putih yang selalu ada di kerusi  besar." Nenek saya mengatakan bahawa Kayla mengatakan bahawa "wanita itu" selalu duduk di kerusi goyang di ruangan bermain datuk saya  yang mereka  buat untuk cucu mereka. Dia  memberitahu saya  Kayla juga selalu berkata  kepada  datuk saya setiap kali  datuk saya  duduk di kerusi besar di ruang tamu.Kayla akan memberitahu datuk saya, "anda tidak boleh duduk di sana,   situlah  perempuan putih duduk .."
Bertahun-tahun kemudian, nenek saya bercerita dia bertanya sepupu saya apakah dia masih melihat perempuan putih. Kayla mengatakan ya. Rupanya, datuk saya memberikan kerusi goyang sepupu saya   untuk ibu sepupu saya. Kayla mengatakan hal berikut:"Pada malam hari ketika aku bangun untuk pergi ke bilik mandi, aku akan  menutup wajahku dengan tanganku kerana setiap kali  aku berjalan melalui kerusi goyang, aku  dapat melihatnya   
Aku tidak pernah tahu apa yang terjadi dengan kerusi goyang, tapi saya menemukan beberapa petunjuk menarik mengenai siapakah perempuan putih?. Nenek saya mempunyai gambar rumah dari tahun 1800-an. Foto-foto ini telah diberi kepada setiap pembeli rumah sejak itu. Salah satu dari gambar-gambar ini sangat menarik bagi saya.Dalam gambar ini, rumah dimodelkan pada apa yang awal dibina. Ada orang dalam gambar berdiri di depan rumah.Orang pertama ke kanan jauh mencari seorang wanita tua yang tampaknya berpakaian serba putih. Setiap kali aku melihat gambar itu, Aku ingin tahu apakah wanita itu adalah " perempaun putih "Mungkin itu. Saya berharap saya boleh melihat hantu wanita ini. Ini akan menjadi luar biasa.Belum ada apa pun berbicara tentang "Perempuan putih" sejak saat itu, namun masih ada hal-hal aneh terjadi di rumah sampai hari ini. Mungkinkah ini karya Perempuan Putih? Tidak ada siapa yang tahu..Shh..jangan beritahu sesiapa ya?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan