Selasa, 7 Jun 2011

Ia Ingin Nama Anda

 WARNING: CERITA YANG SAYA TERBITKAN DI BLOG INI,HANYA YANG  ADA FANTASI TINGGI SAHAJA BOLEH FAHAM..TAPI KALAU TAK FAHAM BOLEH TANYA SAYA

Sebuah Pengalaman Peribadi Dengan Jovanie It's November 6, 2009. 04:15 Namaku's Jovanie, dan, hari ini adalah pengalaman saya yang paling menarik dengan yang lain samping.
Semuanya bermula pada jam 3 o 'aku pergi ke sebelah saya tetangga apartemen. Kita hidup di kompleks yang sama, ia hanya penyihir putih. Dia menunjukkan seni tarot, dan dia menunjukkan rohani saya wali, yang burung hantu itu, helang, labah-labah, naga, rusa, dan dewa bumi. Ketika kami selesai sesi tarot, putrinya Miranda dan aku pergi ke biliknya.
Miranda meraih lilin kecil dan perlawanan sebelum kami pergi ke biliknya. Sebelum menyalakan lilin, ibunya datang , Dan dia berkata, "Sebelum ia memanggil roh, anda perlu mempunyai perisai, kerana ketika Miranda kenalan yang lain sisi, tidak ada mengatakan apa yang boleh datang melalui, dan sejak sebuah empatik anda, sangat penting bahawa anda mempunyai satu, bayangkan cahaya di sekitar anda, seperti semacam medan gaya. "
Miranda berkata, "Jangan bimbang, tidak akan terjadi." Saya dipercayai, jadi aku tidak bimbang. Aku melakukan apa yang dikatakan ibunya. Miranda berkata, "Saya belum bercakap dengan Kafeine untuk panjang masa; sejak dia meninggal dalam api dia sudah seperti saya guardian angel-jangan bimbang dia semangat pemalu, tapi aku yakin dia akan seperti anda. "
Aku memejamkan mata, mengambil nafas dalam-dalam, dan membayangkan sebuah gaya lapangan di sekitar saya. Miranda menyalakan lilin. "Anda siap?" Dia bertanya.
"Ya" jawabku.
Dia menutup matanya dan mengambil bernafas dalam, dan begitu juga aku, Aku membuka mata saya dan api lilin itu menari dari satu sisi ke sisi lain. Aku merasa sesuatu yang berat di belakangku dan aku menggigil. Aku memandang Miranda ia memandang saya. "Sesuatu harus melalui, tapi tidak Kafeine," dia kata. Dia mengambil lilin yang lain yang berada di tanah, dan ia menarik nafas lebih dalam.
Kali ini saya terus menatapnya, tapi aku terus mengambil bernafas dalam. Dia menunduk di lututnya, kerana ia duduk bersila. Dia punya menyeringai menyeramkan yang dihantarsejuk di punggung saya, dia tampak beku, dan dia menjatuhkan lilin di tangannya. "Miranda?" Kataku. "Miranda, adalah Anda baik-baik saja? Ya Tuhan, harus saya sebut ibumu? "
Dia tidak akan menjawab, kemudian dia menatapku, dan dia berkata, "Ini ingin tahu namamu."
Aku takut. Dia menutup matanya dan nuansa bilik mendapat sedikit lebih ringan. Dia mematikan lilin, dan kami kembali ke dewan tempat ibunya berdiri. Aku jadi senang untuk menceritakan tentang pengalaman saya saat ini."Miranda cuba menelefon Kafeine, tetapi sesuatu yang lain punya melalui, "kataku.
Miranda mengikuti saya dan dia berkata, "Mama, saya hampir tergelincir, "tapi aku masih sangat terkejut dengan apa yang telah berlaku. Aku punya puluhan pertanyaan di kepala saya, seperti mengapa melakukannya ingin nama saya, apa itu, atau apa yang nya niat.
Saya bertanya, "Apa itu, seorang laki-laki atau perempuan?"
ibu Miranda, alias Sissy, berkata, "Aku merasa itu datang-itu pasti seorang laki-laki. "mempelajari Dia bilik seolah mencari untuk sesuatu, menyatakan, "Itu lenyap," dan berbalik dan menatap Miranda. "Anda menghantar kembali, kan?" Tanyanya.
"Tentu saja," jawabnya.
Lalu aku bertanya Miranda, "Apa yang anda bererti anda hampir terpeleset? "
Dia berkata, "Saya hampir kehilangan kawalan."
Ibunya menambah, "Yang bermaksud bahawa apapun yang ingin bertemu Anda cukup kuat sehingga hampir memiliki Miranda. Ketika saya melihat masa itu, sudah 4:14 saya terkejut, dan aku takut bahawa apa yang ingin aku masih menonton saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan