Isnin, 6 Jun 2011

Rumah berhantu M


  Cerita benar daripada  -M-

 
  Pada suatu malam,saya terasa seperti seseorang menyuruh saya untuk bangun daripada tidur dan saya terjaga. Saya sedang mengosok mata saya sewaktu saya menyedari ada seorang gadis kecil berdiri di hadapan pintu bilik saya berdekatan dengan bilik air.Saya terkejut,sepupu saya yang masih kecil sedang tidur di katil berhampiran saya.Saya menutup muka didalam selimut untuk beberapa minit. Saya terdengar bunyi tapak kaki dan saya pun mengeluarkan muka saya daripada selimut.Saya lihat gadis itu berdekatan dengan saya dan sedang merenung saya.

Kali ini saya menjerit memangil ibu saya ,dan dia menyuruh saya tidur bersama adik saya.Saya tidur bersama adik saya dan gadis itu menghilang.

 Sejak pengalaman itu saya tak pernah lihat gadis itu lagi namun saya masih nampak bayang-bayangnya,dan sejak itu saya tahu rumah saya berhantu!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan