Selasa, 7 Jun 2011

sebuah cerita untuk diingati

 Sebuah Pengalaman Peribadi Dengan Devon
Pada tarikh 12,2007 keluarga saya dan saya pindah ke WestVirginia. Aku begitu keluar untuk pergi ke sekolah baru. Semuaorang senang bertemu saya, tapi pada saat makan siang mereka mengatakan bahawa bilik mandi sekolah kami angker. Saat itu,saya begitu keluar berjalan ke bilik mandi. Semua orang ada menceritakan kisah-kisah tentang gadis bernama Amy yang dibunuh di bawah bilik mandi. Jadi saya pergi ke bilik mandi dan tiba-tiba, aku mendengar suara aneh mengatakan "datang ke sini"dan aku mengira itu Amy. Lalu, saya menceritakan kepada guru dan berkata bahawa itu hanya mitos bandar tetapi guru berjalan di bilik mandi pula. Dia mendengar bahawa suara di bilik mandi juga. Dia pikir itu hanya seorang anak menarik sebuah  sehingga dia berjalan ke bilik. Eveyone mendengar jeritan. "Amykembali dari antara orang mati, Amy kembali dari antara orang mati!" Guru menjerit. Guru mengatakan bahawa dia masih melihat Amy di bilik mandi itu, tetapi tidak perlu bimbang hanya padamitos bandar ia masih mengatakan. Namun pada 19 Julai 2008terdapat jeritan di bilik mandi yang sama. Guru berjalan di bilikmandi melihat pisau berdarah di lantai. Mungkinkah orang yangtelah membunuh Amy? Itu jelas. Hantu yang membunuh Amyberjalan keluar dengan pisau. Itulah pengalaman paranormalterakhir di sekolah itu, tapi masih ada lebih akan datang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan