Isnin, 6 Jun 2011

Loket Emas -B-

Pengalaman dari -L-

 Aku seorang anak tunggal dalam keluargaku jadi aku selalu bermain seorang diri.Ayah dan ibu selalu memberikan ku mainan yang banyak namun aku masih kesunyian.Tanggal 14 july 1994 aku dan keluarga ku berpindah ke rumah lama yang besar.Kerana rumah itu mempunyai nilai seni yang tinggi,ayahku bercadang ingin membelinya.Aku selalu kesunyian sehinggalah aku berjumpa dengan E,E memberikan ku sebuah loket emas yang sungguh cantik.Aku memakainya setiap hari.Sehinggalah ibu bapa ku menyedarinya mereka menyuruh aku menanggalkan loket itu.Tapi loket itu tak boleh ditanggalkan dan ibu bapa ku mengambil keputusan untuk berpindah.Sampai sekarang loket itu masih tergantung di leher aku.Dan aku merasakan E ada disisi aku.Tapi aku masih tak tahu kemana menghilangnya E dan kenapa aku harus pindah dari rumah itu.Shuuh~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan