Selasa, 7 Jun 2011

Nenek

Sebuah Pengalaman Peribadi Dengan Charlotte
Satu Sabtu khas, aku sedang membersihkan rak saya yangtergantung di dinding saya. rak memiliki buku-buku tentang itu, dansaya juga mempunyai banyak gambar di dalam buku, sebahagian besar daripada ketika aku masih bayi dengan nenek saya (yang meninggal dunia setahun yang lalu). Ada 2 foto saya dengannenek saya yang meninggal dunia pada 2 tumpukan buku. Akumeletakkan kembali foto di atas buku-buku saya lagi setelah akuselesai. Adikku sedang tidur di rumah temannya jadi aku memutuskan untuk tidur di tempat tidurnya kerana dia mempunyai tempat tidur yang paling selesa. Tapi sebelum aku pergi tidur,saya pergi ke bilik saya untuk mendapatkan buku dan melihat fotosaya dengan nenek saya telah jatuh .... 5 meter dari rak saya. Jadiaku panik dan akan meletakkannya kembali dan keluar dari biliksaya. Aku pergi tidur pada 12.00 pagi dan pada sekitar 01:00 akumendengar sesuatu jatuh berasal dari bilik saya. Saya pergi untuk melihat apa itu, dan tentu saja ... lain foto saya dan nenek sayatelah jatuh, kali ini di tempat tidurku. Tidak ada could'vecame ke bilik saya kerana saya mengunci pintu saya. Jadi aku hanya berlari keluar dari bilik saya dan tidak masuk ke sana hingga ke hariberikutnya. Saya percaya itu adalah nenekku kerana semua darimereka dengan saya dan nenek saya. Aku tidak punyapengalaman lebih dengan nenek saya sejak itu. Namun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan