Selasa, 7 Jun 2011

Suara untuk Renae

Suara untuk Renae
Sebuah Pengalaman Peribadi Dengan Renae
Pada bulan-bulan awal tahun 2007, suami saya dan saya pindahbersama-kakak iparku, Josh. Bulan pertama atau jadi tidak adayang terjadi. Tapi satu hari, saya memasak makan malam,memotong daging, dan dari sekitar lima meter di belakangku, akumendengar apa yang terdengar seperti orang batuk yang sangat kuat. Aku berbalik untuk menanyakan suami saya mengapa iapulang begitu cepat, tapi tidak ada di sana. Josh sedang bekerja,juga. Kali kedua aku mendengar sesuatu adalah ketika saya akanpergi bilik tidur saya, dan saya mendengar seseorang berkata,"HAY!"

Satu-satunya hal saya ketahui tentang rumah adalah bahawaseorang lelaki tua hidup di dalamnya. Saya tidak tahu apakah dia meninggal dunia di sana, tapi ini membuat saya berfikir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan